• De kantine is contantloos

    De kantine is contantloos

    Het gaat goed met ons huis, de kantine. Het aantal stamgasten neemt toe. Gevolg is dat wij als BCO doorontwikkelen in gebruik en exploitatie van ons huis. Dit betekent vooruitgang en aanpassingen. Een belangrijke aanpassing is dat je in de kantine alleen nog met pinpas kan betalen...

  • kantine2

    kantine2

vrijdag, 24 juni 2016 06:59

BCO Zomerblog Fit Fast & Fun - Deel 2

Geschreven door 

In de vorige blog  stond informatie over duurtraining om vooral je hart-long functie te verbeteren door middel van duur/looptraining; en daardoor je zuurstofopname te kunnen vergroten.

En dat is weer van belang om verzuring ( “papbenen”) tegen te gaan. 

Op de dagen dat je niet gaat lopen kun je thuis, op je kamer, in het schuurtje, in de tuin, door allerlei spierversterkende oefeningen je conditie verder verbeteren. Met name je lokale spieren die je gebruikt bij het spelen.

Een van de belangrijkste groep spieren voor badmintontraining zijn uiteraard de been spieren. Op bijgaand plaatje zie je wat voor oefeningen je hiervoor kunt doen. Dat ziet er misschien een beetje gek uit, maar ja, wie niet gek is van onze sport komt niet verder!

 

Tot slot, hou de BCO site de komende tijd bij om informatie te krijgen over waar je in de zomer kunt blijven spelen, welke oefeningen je kunt doen om nog fitter te worden als je nu al bent, of wanneer je bijvoorbeeld kunt deelnemen aan een bootcamp onder leiding van Kees Kerkhof, samen met andere badmintonners uit de regio, locatie: Surae, informatie en/of aanmelden via : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Clemens Wortel en TC

img071

Lees 1488 keer

Laat een reactie achter

Zorg ervoor dat u de verplichte (*) velden invult waar dit is aangegeven. HTML code is niet toegestaan.